Profitul net mai mare cu 20,97% în T3 2018 pentru compania Transilvania Broker de Asigurare

Email
LinkedIn
Facebook
Profitul net mai mare cu 20,97% în T3 2018 pentru compania Transilvania Broker de Asigurare

Evoluția favorabilă înregistrată în cadrul segmentului de asigurări facultative s-a reflectat în dinamica veniturilor din activitatea de brokeraj, cifra de afaceri crescând astfel cu 12,11% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.

Dinamica veniturilor si a cheltuielilor din expoatare s-a concretizat intr-un rezultat brut pozitiv la finele perioadei curente, în valoare de 3.367.183 lei, marcând o creștere cu 22,12% față de perioada de referință, in timp ce profitul net, în valoare de 2.857.122 lei, a crescut cu 20,97%.

Declaratie Director General

“Aceste creșteri sunt rodul măsurilor luate începând cu 2016, măsuri care au dus la schimbarea modului de abordare și gestionare a portofoliului, a proceselor de cross-seling desfășurate la nivelul clientului, a dezvoltării personale a colaboratorilor noștri prin programe de training specializate și prin programe motivaționale aplicate în domeniul polițelor facultative.

Procesul început în urmă cu mai bine de doi ani continuă, iar rezultate și mai bune vor începe să se vadă în perioada următoare.
Prin creșterile înregistrate pe segmentul polițelor facultative am reușit să devenim nu numai brokerul cu cel mai mare comision mediu din piața de brokeraj, dar am reușit să obținem și un nivel superior de fidelizare al clienților, de expertiză în domeniul produselor de asigurare mai complexe, de nișă.

Anul 2018 ne-a pus în față și o serie de provocări, dintre care GDPR a fost cea mai complexă. Am reușit să ne ridicăm la nivelul așteptărilor prin investițiile mari făcute pe parcursul celor 9 luni, iar în acest moment putem spune ca suntem în totalitate conformați la toate cerințele.

În concluzie, am certitudinea că suntem pe un drum bun, că vom continua să producem rezultate pozitive și să ne menținem nivelul de calitate și competitivitate, așa cum ne-am obișnuit de-a lungul timpului toți clienții, iar mai nou și acționarii companiei.”

Scroll to Top