Chiar dacă primul trimestru a fost marcat de începutul stării de urgență, majoritatea piețelor fiind în declin, veniturile și rata de profit a Transilvania Broker au înregistrat o creștere semnificativă față de aceeași perioada a anului precedent. Aceasta creștere se datorează, cel puțin parțial, digitalizării proceselor, și confirmă direcția de viitor a asigurărilor, pe care am estimat-o în ultimii ani.
1. Profit, venit, cheltuieli
Astfel, la 31 martie 2020 , profitul a înregistrat o majorare de 11,73%, în timp ce veniturile au crescut cu 11,92% . De asemenea, cheltuielile de exploatare s-au majorat cu 12,04%, în principal datorită majorării comisioanelor acordate asistenților în brokeraj Transilvania Broker. O creștere semnificativă au avut-o și cheltuielile de marketing și promovare, acest trimestru fiind unul în care au fost definitivate proiectele cheie din anul precedent.
2. Creșteri pe clase de asigurări
În ceea ce privește volumul de prime încheiate pe clase de asigurări, primele trei luni ale anului 2020 continuă tendința din anii precedenți, aceea de creștere accelerată a primelor încasate din încheierea polițelor de viață și sănătate, cu un avans de 71% față de T1 2019. Mai mult, toate clasele de asigurări generale au înregistrat evoluții pozitive în această perioadă.
3. Proiecte realizate sau începute în T1
Primul trimestru al acestui an a fost cel în care am demarat sau finalizat o serie de proiecte ce fac parte din strategia de dezvoltare pe termen lung.
În primul rând, au fost duse la bun sfârșit proiectele principale de marketing ale anului 2019, și anume noua versiunea a site-ului precum și platforma de locații, ambele reprezentând baza de plecare pentru următoarele proiecte de promovare și vânzare ale companiei.
În al doilea rând, a fost implementat un sistem de plată cu cardul online, pentru a facilita vânzarea la distanță, si ca răspuns la măsurile de distanțare socială impuse în perioada stării de urgență.
Proiectul major al acestui an a debutat de asemenea în T1 2020, și anume o platformă de e-commerce concentrată pe câteva tipuri de polițe populare și construită în jurul accesibilității și experienței utilizatorului. Estimăm că aceasta va fi lansată la sfârșitul S1.
- 22 mai 2020
- Comunicate de Presa, Investitori, Stiri